Loading color scheme

Головним елементом проектної технології є процес проєктування учнівського пошуку - від моделювання тренувальних умінь до постановки навчальної проблеми та її дослідження, до конструювання й визначення оптимальних шляхів її розв'язання у вигляді проекту. Результатом впровадження проєктної технології в навчальний процес є інноваційно-розвивальне середовище, яке передбачає:

-мотивацію навчальної діяльності учнів;

-проблемно-креативну спрямованість;

-інтерактивну організацію освітньої діяльності колективу закладу;

- набуття учнями знань, умінь і навичок як самостійного, так і колективного пошуку, постійну актуалізацію їх застосування;

-формування нового досвіду та розвиток необхідних психологічних якостей; орієнтацію на особистісний та колективний успіх.

Проєктна діяльність - одна з найпопулярніших форм організації роботи з обдарованими учнями, що забезпечує досягнення зазначеної мети. Найкраще дитина проявляє себе в діяльності. І чим вона активніша, тим багатогранніше розкривається особистість, формуються соціальні компетентності.

Проєктна технологія дає можливість активізувати особистісний потенціал кожної дитини, стимулювати учнів до створення певних проблем та пошуку шляхів їх вирішення, створення педагогом таких умов навчально-виховного процесу, результатом якого є індивідуальний досвід діяльності учня.

Робота над проєктом:

формує комунікативні навички;

досвід спілкування;

розвиває пізнавальні інтереси та творчі здібності учнів;

сприяє  інтеграції знань.

Тож талановиті учні 8-В класу нашого Ліцею на уроці історії України підготували та презентували навчальний проєкт «Доба Руїни в історії України, історичні постаті». Команди учнів аргументовано провели дослідження історичного періоду, організували свою роботу під керівництвом капітанів та провели змістовні презентації якісної навчальної діяльності, щиро дякую, крокуємо  до нових вершин.

Вчитель історії Василь Янко

Розум полягає не тільки у знанні, але й в умінні застосовувати знання на практиці. Аристотель

Головним елементом проєктної технології в навчальному процесі є інноваційно - розвивальне середовище, яке передбачає:  

  • мотивацію навчальної діяльності учнів;  
  • проблемно-креативну спрямованість;  
  • інтерактивну організацію освітньої діяльності колективу закладу;  
  • набуття учнями знань, умінь і навичок як самостійного, так і колективного пошуку, постійну актуалізацію їх застосування;  
  • формування нового досвіду та розвиток необхідних психологічних якостей;  
  • орієнтацію на особистісний та колективний успіх.

Проєктна діяльність - одна з найпопулярніших форм організації роботи з обдарованими учнями, що забезпечує досягнення зазначеної мети. Найкраще дитина проявляє себе в діяльності. І чим вона активніша, тим багатогранніше розкривається особистість, формуються соціальні компетентності.

Учні 4-Б класу нашого ліцею на уроці інформатики активно працювали в командах над навчальним проєктом Урок-гра «Текстовий редактор Word»». Команди учнів організували свою роботу під керівництвом капітанів та провели інтелектуальну розминку і працювали над виконанням практичних завдань. Крокуємо разом до нових освітніх здобутків розвиваючи нові знання, уміння та навички.

Вчитель інформатики Василь Володимирович

Ура

капітошка